Klachtenprocedure

Heb je een klacht over Actiekabel? Dat vinden wij heel vervelend en lossen we graag zo snel mogelijk op. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@actiekabel.nl of gebruik te maken van het online klachtenformulier op deze pagina. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat je tevreden over ons bent en met enthousiasme spreekt over onze winkel, de communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij zien jouw klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie, service en kwaliteit te verbeteren.

Hoe behandelen wij jouw klacht?
  • Wij zorgen voor een snelle afwikkeling van de klacht (binnen 14 dagen)
  • Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht
  • Wij nemen contact met jou op om samen tot een oplossing te komen
  • Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken
  • Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen

Hoe kan je een klacht indienen?

Per post:
Consumatter
T.a.v. Actiekabel
Espenberg 6
4708 EL Roosendaal

Per telefoon:
T | 085 – 060 8899

Per e-mail:
E | info@actiekabel.nl

Of gebruik het onderstaande formulier om je klacht online in te dienen.

Klachtenformulier

Naam (*)

E-mailadres (*)

Ik heb een klacht over (*):

Omschrijf de klacht (*):

De waardering van www.actiekabel.nl/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.3/10 gebaseerd op 41 reviews.