Klachtenprocedure

Heb je een klacht over Actiekabel? Dat vinden wij heel vervelend en lossen we graag zo snel mogelijk op. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@actiekabel.nl of gebruik te maken van het online klachtenformulier op deze pagina.

Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat je tevreden over ons bent en met enthousiasme spreekt over onze winkel, de communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij zien jouw klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie, service en kwaliteit te verbeteren.

Hoe behandelen wij jouw klacht?
  • Wij zorgen voor een snelle afwikkeling van de klacht (binnen 14 dagen)
  • Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht
  • Wij nemen contact met jou op om samen tot een oplossing te komen
  • Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken
  • Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen

Hoe kan je een klacht indienen?

Per e-mail:
E | info@actiekabel.nl

Of gebruik het onderstaande formulier om je klacht online in te dienen.

Klachtenformulier

Naam (*)

E-mailadres (*)

Ik heb een klacht over (*):

Omschrijf de klacht (*):

Controlevraag (antispam)